piatok, 27. novembra 2015

Marinovaná pečená krkovička




Milujem takéto jednoduché recepty, pri ktorých netreba postávať množstvo času pri sporáku a ako sa hovorí za málo roboty veľa muziky. Mäsko si pripravíme večer do marinády, druhý deň ho len dáme do pekáča a máme vystaráno. Po upečení je mäsko neskutočne chutné, jemné a rozplýva sa na jazyku. 
Do marinády si môžte pridať naozaj kto čo chce, rôzne bylinky, chili atď.



potrebujeme:


1 kg bravčovéj krkovičky alebo aj stehna

1 plechovka zavaraných paradajok alebo leča

2 polievkové lyžice horčice

4 - 5 strúčikov cesnaku, kto koľko znesie

0,5 dl  oleja

provensálske korenie

soľ

čierne korenie 

1.
Z týchto surovín si pripravíme marinádu a dáme do nej na plátky nakrájané mäso. 


Misu zakryjeme a mäso necháme marinovať cez noc.

2.
Na druhý deň mäso preložíme do pekáča z vyšším okrajom, pridáme ešte na väčšie kúsky nakrájanú 1 cibuľu. Ak máte málo marinády mäsko môžte podliať trochou vody, ale nemusíte.



Pekáč zakryjeme a pečieme pri teplote 200°C   1 hodinu, potom pekáč odokryjeme a odokryte ešte zapečieme 20 minút.











4 komentáre:

  1. Dobry den, dnes som robila Vas recept k obedu...musim napisat, ze to bolo velmi dobre 👌, dakujem za recept ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vám ďakujem za pekný komentár a som veľmi rada že vám chutilo :)

      Odstrániť
  2. Ja bravčové veľmi nemusím...ale toto bolo nebičko v papuľke 😊

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.