UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

streda 18. januára 2017

GIVEAWAY – víťaz



Prvá giveaway na mojom blogu je za nami. Zapojiť ste sa mohli do konca utorka a určite ste už zvedaví, kto bude náhodný výherca balíčku. Skôr než Vám prezradím meno, ďakujem všetkým ktorí ste sa zúčastnili milým komentárom.



Ale späť k balíčku. Šťastie sa dnes usmialo na osôbku menom


                                          Ivka Luigi Margot


Srdečne gratulujem a poprosím výherkyňu aby mi zaslala svoju adresu na môj email raspberrybrunette@gmail.com , kam jej mám balíček poslať. Ostatní nemusia smútiť, súťaž nebola určite posledná.
Ešte raz ďakujem všetkým za účasť a prajem krásny deň.





2 komentáre:

  1. Prajem pekný deň, balík prišiel v poriadku, všetky veci využijem, či už veľkú tašku, kozmetickú taštičku, vykrajovátka, nádhernú šatku ( manžel bol v nemom úžase, že som vyhrala), a samozrejme aj s veľmi milým pozdravom od adminky a blogerky Márie Galdunovej :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivka za krásny komentár, veľmi si ho cením a výhru si užite v zdraví a pohode.

      Odstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.