UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

sobota 25. mája 2019

Jednoduchá tvarohová štrúdľa s ovocím a kokosky




Šťavnatá, svieža, neskutočne chutná a mega rýchla dobrota, na ktorej si určite pochutná každý. Kedže sa mi pri príprave plnky zvýšil bielok, tak pokiaľ sa mi dopiekla štrúdľa, pripravila som z neho manželove obľúbené kokosky, na ktoré recept nájdete, kliknite tu - https://raspberrybrunette.blogspot.com/2015/12/kokosky.html .





potrebujeme:



1 lístkové cesto 275 g, použila som kupované chladené

250 g hrudkového tvarohu

1 žĺtok

práškový cukor podľa chuti cca 3 lyžice

vanilkový cukor

zavárané mandarinky alebo akékoľvek iné ovocie 




postup:



1.
Z tvarohu, žĺtka, práškového a vanilkového cukru si vymiešaním pripravíme plnku,



ktorú dáme do stredu cesta. Poukladáme naň odkvapkané ovocie,


na jednu stranu si narežeme čiarky (otvory) a začneme štrúdľu skladať. Najprv preložíme cez plnku stranu bez otvorov, cez ňu preložíme narezanú druhú stranu cesta a


okraje zahneme nahor.



2.
Takto pripravenú štrúdľu dáme na plech, ktorý sme vystlali papierom na pečenie a pečieme vo vyhriatej rúre na 190 °C, cca 25 až 30 minút. Po upečení štrúdľu pocukrujeme.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.