UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

piatok 9. februára 2018

Krehké šunkovo-syrové tyčinky



Mega jednoduché, chrumkavé a veľmi chutné tyčinky, ktoré nesmú chýbať na akejkoľvek oslave alebo párty.




potrebujeme:


lístkové cesto cca 300 g, použila som kupované

150 g šunky, prosciutto alebo iného druhu

100 g tvrdého syra, najlepšie parmezán, ja som použila eidam 45%

1 vajce

koreniny podľa chuti, ja som použila čierne korenie a ľanové semienka



postup:




1.
Rozvaľkané cesto potrieme rozšľahaným vajíčkom.


2.
Na to rovnomerne posypeme strúhaný syr.


3.
Na syr rozložíme plátky šunky.


4.
Takto pripravené cesto narežeme pomocou radielka alebo noža na 2-3 cm pásiky.


5.
Vzniknuté pásiky stáčame do špirály.


6.
Špirálky stáčame na 2 x alebo 3 x. Ja som polovicu stáčala na 2 x a polovicu 3 x. Špirálky uložíme na plech vystlaný papierom na pečenie, jemne potrieme zvyšným vajíčkom a okoreníme podľa chuti.



7.
Pečieme pri teplote 180 - 190°C cca 15 minút.


4 komentáre:

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.