UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

piatok 28. februára 2020

Plnené morčacie mäso



Morčací závitok pripravený jednoducho v jednom pekáči, ktorý si môžte naplniť naozaj hocičím podľa chuti, no mi tentokrát takto. Nechajte sa inšpirovať a samozrejme dajte vedieť ako vám chutilo :)



potrebujeme:


500 g morčacie mäso, použila som prsia

tvrdý syr 45% gouda / eidam 4 plátky alebo môžte ho aj nastrúhať

4 plátky šunky

zelenú fazuľku mrazenú dlhú

horčica

provensálske korenie

soľ 

čierne korenie


postup:


1.
Mäso si nakrájame na rezne, v mojom prípade to bolo 4 väčšie rezne, ktoré naklepeme.
Osolíme, okoreníme čiernym a provensálskym korením, potrieme horčicou, dáme syr, šunku


a zelenú fazuľku. Používam mrazenú jemnú dlhú, nie tu hrubú a krátku, ktorú si nechám rozmraziť aspoň hodinku pred prípravou.

2.
Mäsko stočíme, urobíme závitok, ktorý obmotáme niťou. 


Do pekáča dáme trocha oleja cca 2-3 lyžice, pridáme závitky, znova osolíme, okoreníme a takto odokryté dáme predpiecť na 200°C 15 minút. 


Potom pekáč s mäsom vyberieme, zalejeme vriacou vodou asi do polovice mäsa, pekáč zakryjeme, dáme naspäť do rúry a takto zakryté pečieme ďalších cca 40 minút, záleži ako vám pečie rúra.

3.
Po upečení mäso vyberieme, šťavu zlejeme a môžme ju ešte rozriediť a zahustiť, nemusíte ale ja to mám takto radšej. Takže do šťavy pridáme trocha vody, podľa toho koľko jej chcete a ja zahustujem kukričným škrobom (cca 2 rovné lyžice, záleží koľko vody pridáte) ktorý si rozrobím v troche studenéj vody a prilejem do zriedenéj šťavy. Miešaním privediem k varu, varíme ešte cca 7 minút. Podávame z ryžou alebo zemiakovou kašou.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.