pondelok, 9. novembra 2015

Pórová polievka so zemiakmi




Výborná, veľmi jemná a chutná polievka ktorá je rýchlo hotová, potrebujete na ňu minimum surovín a riadov. U nás je obľúbená už dlhé roky, preto som sa konečne rozhodla, že ju dám aj na blog.


potrebujeme:


približne 500 g póru

3-4 väčšie zemiaky

soľ, čierne korenie, mletú rascu

olej

1 lyžica masla


1.
Očistený pór a zemiaky nakrájame na kúsky.

2.
Zemiaky opražíme na rozohriatom oleji, po chvíľke pridáme pór, premiešame, spolu opražíme asi 2 minúty. 



Okoreníme, pridáme maslo a pod pokrievkou chvíľu podusíme. Asi po 2-3 minútach pridáme vriacu vodu a uvaríme do mäkka. 
Kto chce môže pridať  bujón, ale ja nedávam, nechcem stratiť chuť a vôňu póru.

3.
Do polievky som zavarila halušky, ktoré nám k tej polievke chutia najviac. Dá sa jesť len tak alebo aj s krutónmi. Táto polievka je tiež výborná aj rozmixovaná s pridaním smotany. 

Recept na halušky ako ich robím ja, nájdete kliknite TU: 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.