UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

piatok 30. októbra 2015

Kokosová griláž




Grilážky patria neodmysliteľne k sviatkom, či už tieto kokosové, ktoré sú veľmi jemné a šťavnaté alebo aj orechové. Recept na orechové grilážky môžte nájsť tiež na mojom blogu, pre recept kliknite TU .




potrebujeme:




1 kondenzované mlieko salko, 410 g

250 g strúhaný kokos

250 g margarín alebo maslo

sušené ovocie, ja som pridala brusnice (nemusí byť, podľa chuti)

čokoládová poleva

tortové oblátky, používam tieto 






postup:



1.
Roztopíme maslo, medzitým si vo vodnom kúpeli zohrejeme salko, aby bolo teplé. 
Do mierne roztopeného, ale nie horúceho masla pomaly vlejeme salko, pridáme kokos a dobre premiešame. 

2.
Hotovú zmes natrieme na oblátky. 



Na rozotretú plnku si dáme sušené ovocie, prikryjeme oblátkou a postup opakujeme.


Dávala som dva vrstvy plnky, pretože máme radšej hrubú vrstvu plnky, ale môžte si ju rozdeliť aj na tri vrstvy a pridáte jednu oplátku viac. Zaťažíme a necháme stuhnúť do druhého dňa.

3.
Na druhý deň nakrájame a okraje namáčame v čokoládovéj poleve.





3 komentáre:

  1. Dopredu sa ospravedlňujem ☺, nebudem sa čudovať ak sa na tento recept griláž urazí, vôbec to nemá s ním nič spoločné jedine oblátky a to je málo. V každom prípade ale máte recepty dobré a krásne prezentované. Nech sa ďalej tak darí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hľadala som recept na griláž bez orechov,lebo z našej rodiny majú alergiu na orechy.Našla som to u Vás a už sa chystám to vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve som griláž dokončila a už teraz sa olizujem. Výborné a jednoduché.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.