piatok, 30. októbra 2015

Kokosová griláž


Grilážky patria neodmyslitelne k sviatkom, či už tieto kokosové alebo aj orechové. Recept na orechové grilážky môžte nájsť tiež na mojom blogu, pre recept kliknite TU .




potrebujeme:




1 kondenzované mlieko salko, 410 g

250 g strúhaný kokos

250 g margarín alebo maslo

sušené ovocie, ja som pridala brusnice (nemusí byť, podľa chuti)

čokoládová poleva

tortové oblátky, používam tieto 






postup:



1.
Roztopíme maslo, medzitým si vo vodnom kúpeli zohrejeme salko, aby bolo teplé. 
Do mierne roztopeného, ale nie horúceho masla pomaly vlejeme salko, pridáme kokos a dobre premiešame. 

2.
Hotovú zmes natrieme na oblátky. 



Na rozotretú plnku si dáme sušené ovocie, prikryjeme oblátkou a postup opakujeme.


Dávala som dva vrstvy plnky, pretože máme radšej hrubú vrstvu plnky, ale môžte si ju rozdeliť aj na tri vrstvy a pridáte jednu oplátku viac. Zaťažíme a necháme stuhnúť do druhého dňa.

3.
Na druhý deň nakrájame a okraje namáčame v čokoládovéj poleve.





1 komentár:

  1. Dopredu sa ospravedlňujem ☺, nebudem sa čudovať ak sa na tento recept griláž urazí, vôbec to nemá s ním nič spoločné jedine oblátky a to je málo. V každom prípade ale máte recepty dobré a krásne prezentované. Nech sa ďalej tak darí.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.