UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

nedeľa 6. decembra 2015

Kokosky




Výborné, krehučké a jemné kokosky, ktoré nikdy nestvrdnú, vždy ostanú jemne krehké  a rozplývajúce sa na jazyku. Mala som veľa receptov na kokosky, ale ani s jedným som nebola spokojná, tento recept je veľmi jednoduchý a hlavne rýchly, určite vyskúšajte.

Recept je naozaj jednoduchý, na 1 bielok ide 50 g cukru a 50 g kokosu. Pri vianočnom pečení sa mi stále zvyšujú bielka, takže väčšinou na rýchlo pripravím tieto kokosky, ktorých nikdy nie je dosť.


potrebujeme:



2 bielky

100 práškového cukru

100 strúhaného kokosu




postup:




Do hrnca si dáme vriacu vodu, na hrniec si dáme nerezovú misu, do ktorej sme si dáme bielka s práškovým cukrom. Plameň si stíšime a elektrickým ručným šľahačom vyšľaháme nad parou tuhý sneh. Šľahala som približne 10 minút.


2.
Po vyšľahaní odstavíme z pary a do vyšľahaného snehu pridáme kokos, dôkladne premiešame.
3.
Pomocou malej lyžičky si tvoríme hrudky, do takého tvaru aký chceme, pretože hrudky nenarastú, neroztečú sa, ale krásne držia počas pečenia svoj tvar. Hrudky si ukladáme na plech, ktorý sme si vystlali mastným papierom.


4.
Pečieme pri teplote 90 - 100°C asi 40 minút. 
Z tejto dávky som mala 31 kokosiek.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.