piatok, 29. apríla 2016

Jemný jogurtový chlebík s čokoládou




Jemný, mäkkučký a šťavnatý jogurtový chlebík, ktorý máte hotový raz dva. Výborný k čaju, ku kávičke, vydrží veľmi dlho šťavnatý a mäkký, preto si ho môžte kľudne upiecť aj večer a ráno si na ňom pochutíte pri raňajkách. 




potrebujeme:


1 biely jogurt 200 g

3 vajcia

200 g práškového cukru

300 g hladkej múky

150 g oleja

citrónová kôra s pol citróna

1 lyžica citrónovej šťavy

1 vanilkový cukor

1 prášok do pečiva

30 g čokolády

veľkosť formy 27 cm, môže byť aj trocha menšia


1.
Vajcia vyšľaháme s cukrom, pridáme vanilkový cukor, jogurt a olej. Keď to máme dostatočne vymiešané po častiach pridáme preosiatú múku zmiešanú s práškom do pečiva, citrónovú šťavu a dôkladne premiešame. 
Nakoniec pridáme citrónovú kôru


a cesto premiešame.

2.
Cesto vylejeme do vymastenéj a múkou vysypanéj formy. Povrch cesta posypeme nakrájanou čokoládou


 a lyžicou čokoládu mierne postláčame do cesta.


Povrch zahladíme a dáme piecť do vyhriatej rúry.

3.
Pečieme pri teplote 180°C asi  30-35 minút.







5 komentárov:

  1. Mám veľmi rada takéto koláčiky a chlebíky na raňajky s kakaom, keď mám čas dlhšie raňajkovať a prečítať si pri nich niečo. Tento vyzerá naozaj super, ešte som nič podobné nepiekla, vyskúšam ...

    http://twoveronicaslives.blogspot.sk/2016/05/plnena-maslova-tekvica.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Maria:-)
    Raňajkujeme tento chlebík a je vynikajúci ľahký, voňavý, stavnaty a vysoký skoro mi vytiekol z formy😉 .
    Krásny víkend pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Mária, som rada že sa chlebík vydaril a chutil :) Krásny víkend aj Vám :)

      Odstrániť
  3. urcite ho spravim, vyzera fantasticky!!! My taketo sladke chlebiky s manzelom zboznujeme!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.