štvrtok, 23. apríla 2015

Jemná maslová bábovka



Jemná, veľmi vláčna a mäkučká bábovka, ktorú si určite upečte, keď ju ochutnáte hneď si ju zamilujete. Bábovku si môžte upiecť s orechmi ako som to urobila ja, prípadne ich môžte nahradiť hocičím podľa chuti, napríklad kokosom, kakaom alebo ich úplne vynechať.



potrebujeme:




4 vajcia

220 g kryštálového cukru

200 g masla

1,5 dl mlieka (150 ml)

250 g polohrubej múky

1 prášok do pečiva

75 g nasekaných orechov

za hrsť sušeného ovocia (napr. hrozienka), ja som dala brusnice



postup:




1. 
Vajcia vyšľaháme s cukrom do peny, pridáme zmäknuté maslo a za stáleho šľahania pridáme aj mlieko, poriadne prešľaháme.

2.
Ďalej pridáme nasekané orechy a preosiatú múku s práškom do pečiva. Nakoniec môžme pridať sušené ovocie.

3.
Cesto vylejeme do vymazanej a múkou posypanéj bábovkovej formy.

4.
Pečieme pri teplote 175°C asi 35-40 minút.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.