UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

utorok 3. januára 2017

Súťaž o ceny a poďakovanie


Milí moji priatelia.


Pripravila som pre vás, ako poďakovanie súťaž o tieto ceny, ale ako prvé vám chcem popriať do nového roka 2017 veľa šťastia, zdravia, lásky, nech je to rok plný vašich splnených túžob a prianí.


Zároveň by som sa vám chcela veľmi pekne poďakovať za vašu podporu, že vôbec pozeráte môj blog Raspberrybrunette, že sa vám páči a skúšate moje recepty. Za všetky komentáre, vaše správy, znamená to pre mňa veľmi veľa, dáva mi to motiváciu aby som pridávala stále nové a nové recepty, takže bez vás by tento blog nemal zmysel. 
Keď som v roku 2014 začala blogovať mojím tajným snom a métou bolo 1 000 000 zhliadnutí blogu, o mesiac budem sláviť 3. výročie môjho blogu a po troch rokoch ich mám vďaka vám 3 636 000, je to pre mňa neuveriteľne číslo, čo viac si môžem priať, splnil sa mi sen, takže ešte raz veľké ĎAKUJEM <3.

Pred vianocami ma oslovila spoločnosť Coca-Cola, že by mi chceli poslať vianočný pozdrav a nejaké darčeky, aj keď to nemám vo zvyku pretože sa mi nepáčia blogy a ich facebookové stránky preplnené sponzorskými produktmi, tak som nakoniec prikývla kedže boli tie vianoce s tým, že sa s vami v novom roku o ne podelím, niečo k tomu pridám aj odo mňa a urobím pre vás ako poďakovanie túto giveaway.


Pravidlá sú veľmi jednoduché:


1.
Sledovať moju facebook stránku Recepty a inšpirácie & Raspberrybrunette a facebookovú skupinu Recepty a rady do kuchyne.

Ak budete sledovať aj tento môj blog  cez GFC- Google Friend Connect (vpravo na blogu - Pripojiť sa k tejto lokalite), budem veľmi rada, ale nie je to podmienka. Ak nemáte facebook a sledujete môj blog cez GFC vaš komentár je samozrejme platný.

2.
Zanechať mi tu na blogu pod tento článok nejaký komentár s vaším facebookovým menom, pod ktorým sledujete spomínané facebookové stránky, aby som si to mohla overiť a v prípade výhry vás informovať.

------------------------------------------

Výhercu vylosujem náhodne alebo použijem Random.org. 
Súťaž potrvá 2 týždne, čiže od 3.1. 2017 do 17.1. 2017. 
Výhercu zverejním na blogu 18.1.2017 a taktiež dám oznam na moje spomínané facebookové stránky.  Ak sa mi výherca neozve do týždňa, budem losovať druhého výhercu. 

Takže veľa šťastia priatelia a nezabudnite pozerať vyhodnotenie, aby som sa potom mohla s vami spojiť a cenu vám odoslať :) 
Ak bude z vašej strany o takéto súťaže záujem, tak sa podľa toho zariadim a budem ich pripravovať pre vás častejšie.

Ešte doplním obsah výherného balíka. 
V balíku sa nachádza väčšia taška (pevná a kvalitne vypracovaná), k tomu v sete kozmetická taštička (taktiež kvalitne vypodšívkovaná s vreckami) a šatka balená v peknej, pevnej krabičke. takže naozaj pekné a kvalitné darčeky od spoločnosti Coca-Cola, ktorej veľmi pekne ďakujem. K tomu vám ešte pridám nejaké malé darčeky odo mňa na prípravu chutného pečenia :)

Súťaž platí pre SR a ČR.

21 komentárov:

  1. Aj ja vám prajem všetko dobré v Novom roku, nech je podľa vašich predstáv....
    Rada k vám nakuknem a inšpirujem sa, verím, že to ta tak bude i naďalej :-)
    Keďže nie som fanúšikom facebooku, sledujem Vás cez blog, ak je to problém a nemôžem sa Vašej súťaže zúčastniť, nevadí.
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aďka, ak ma sledujete cez GFC vpravo na blogu je odber, tak komentár bude samozrejme platný

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem, pre platnosť vášho komentára doplnte vaše facebookové meno, pod ktorým sledujete moje FB stránky

      Odstrániť
  3. Súťažím taktiež :) Simona Simuš Rohaľová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko dobré do tohto roku prajem 😇! Zapájam sa do súťaže aj ja 😎
    Ivka Valovičová je moj FB

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som pravidelnou sledovateľkou Vášho blogu ale tak ako Aďka nie som fanúšik FB...prajem veľa krásnych a chutných receptov. Nech sa darí aj v roku 2017 a nech to číslo zhliadnutí stále stúpa ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mária ak ma sledujete cez GFC vpravo na blogu je odber, tak komentár bude samozrejme platný :)

      Odstrániť
  6. Mám zde několik velmi oblíbených receptů:-). Také přeji vše nej do nového roku. Sleduji přes GFC i FB jako Simona Zahrádková.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý den.
    Vaše recepty moc ráda sleduji,hlavne ale tedy sladké (jsem veg) a ty jsou užasné a vyzkoušené. Byla jsem přijata už i do skupinky Recepty a rady....tak mám novou inspiraci ;-) Děkuji a přeji moc radosti a štěsti v Novém roce. Monika Šmídová

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Majka, krásny a inšpiratívny blog, sledujem stále a čerpam nápady. Želám mnoho úžasnych receptov v roku 2017.
    Iva Štubniaková

    OdpovedaťOdstrániť
  9. dobry den velmi rada mam vasu skupinu na fb Recepty rady , velmi sa tesim vzdy na nove recepty a nachadzam inspiraciu na varenie , prajem vam len to najlepsie do noveho roku a hlavne vela dobrych receptikov na mnamky do nasich pupkov krasny den prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Síce Váš blog nesledujem, ale skupinka recepty a rady do kuchyne ma inšpiruje, takže už mám nejaké recepty odskúšané a samozrejme pridávam aj ja svoje odskúšané recepty, pretože rada pečiem a varím. Pekný večer :)
    Ivka Luigi Margot

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vaše stránky už nějakou dobu sleduji a už jsem též něco vyzkoušela - máte skvělé nápady a moučníky vypadají dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Majka, ďakujem za skvelé recepty a inšpirácie. Do Nového roku ti prajem len to najlepšie! Pekný deň ti praje Ivet Uharčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Přeji hodně zdraví, štěstí, pohody a lásky v novém roce 2017. Sleduji vás už nějakou dobu na blogu a moc děkuji za skvělé receptiky, jen tak dál, ať se jen daří.Michaela Kodaliková

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Súťažím aj ja :-) Množstvo receptov odskúšaných a obľúbených. Majka Čarnogurská

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zaujímavé recepty,rada sa inšpirujem a potom skúšam doma.Len tak ďalej,prajem výdrž a veľa inšpirácie .Renáta Banosova.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvelé recepty, zopár som už vyskúšala. Lucia Uríková

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Dobrý den z Ostravy. Vyzkoušela jsem Vaše laskonky a luxusní. Děkuji za Vaše recepty. Lenka Vilčková
    (i na FB)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. výborný blog,inšpirujem sa výbornými receptíkmi na zakusky. JOZEF ČAVOJSKY

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.