UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

streda 31. júla 2019

Jednoduché fornetti s javorovým sirupom


Jemné, na povrchu chrumkavé no vo vnútri mäkké a vláčne koláčiky s jemnou chuťou javorového sirupu.




potrebujeme:



1 lístkové cesto 275 g, použila som kupované chladené


120 g  mletých mandlí alebo vlašských orechov


mandľové lupienky - nemusia byť

javorový sirup cca 10 lyžíc

sladká smotana 10% cca 10 lyžíc


postup:


1.
Na rozvaľkané cesto dáme rovnomerne lyžicou javorový sirup, posypeme mletými mandľami alebo orechmi.



Ja som ešte pridala mandľové lupienky ale nie je to potrebné, len som ich chcela dopotrebovať a to všetko ešte pokvapkáme sladkou smotanou.



2.
Cesto stočíme do rolády, vyznačíme si šírku kúskov asi tak 3 cm a niťou ich prerežeme (môžte aj nožom ale ten trocha deformuje tvar). 



Vrch slimáčikov môžme ešte narezať nožom.

3.

Slimáčiky poukladáme na plech, ktorý sme vystlali papierom na pečenie.
a dáme piecť do vyhriatej rúry na 190°C asi na 20-25 minút. 5 minút pred dopečením koláčiky vyberieme, povrch ešte pokvapkáme javorovým sirupom a posypeme mletými mandľami alebo orechmi. Dáme naspäť do rúry dopiecť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.