UPOZORNENIE


Žiadam návštevníkov môjho blogu, aby nekopírovali a nešírili zkopírovaný obsah blogu bez môjho vedomia a súhlasu za účelom ďalšieho verejného publikovania Všetky príspevky - texty a fotografie - sú výlučne mojim duševným vlastníctvom a sú chránené v zmysle autorského zákona č.618/2003 Z.z.ZÁKON o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon). Ak si ale chcete recept alebo blog zazdieľať na svoje sociálne siete, hneď pod každým receptom sú ikonky na zdieľanie.

Za pochopenie ďakujem.

nedeľa 24. apríla 2016

Tvarohová pomazánka s mrkvou



Rýchla, zdravá a proste výborná, veľmi jemná pomazánka bez masla.




potrebujeme:




250 g mäkkého tvarohu vo vaničke, použila som nízkotučný

150 g taveného syra

1 mrkva, stredne veľká najemno nastrúhaná

pažítka

1 vajíčko uvarené na tvrdo

soľ, korenie podľa potreby, ja som nedávala, mame radšej takto natural





postup:




1.
Tvaroh so syrom poriadne vymiešame.


2.
Z uvareného vajíčka si oddelíme žĺtko a vymiešame ho s tvarohom a  syrom.



3.
Pridáme najemno nakrájané bielko, pažítku, nastrúhanú mrkvu 



a poriadne vymiešame.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky komentáre, robia mi veľkú radosť. Komentáre sú moderované, čiže objavia sa až trocha neskôr.